در بسیاری از شرکتها نمایندگان فروش یا خدمات به نیابت از شرکت مادر در فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش در کنار مشتریان حضور دارند و نقش مهمی در موفقیت و یا شکست کسب و کار ایفا می کنند. قیف فروش نیز نرخ تبدیل را در طول فرآیند فروش نشان دهده و شما میتوانید به طور واضح مشاهده کنید که سرنخهای شما در کدام مرحله به احتمال زیاد از بین میروند و منابعی را برای رفع نشتها اختصاص دهید. به بیان سادهتر خط لوله فروش برای تجسم فرآیند فروش از دیدگاه یک نماینده فروش استفاده میشود در حالی که یک قیف فروش از دیدگاه مشتری طراحی میشود و هر دو آنها به صورت پشت سر هم کار خواهند کرد تا یک تجربه کامل را به مشتری ارائه دهند. سیستم ویتایگر CRM بر اساس بازخورد ارائه شده از سوی مشتری و متناسب با نیازهای مشتری طراحی شده است.
Table of Contents
مزیت های کلیدی نرم افزار CRM برای کسب وکارها نرم افزار حسابداری و مالی پارمیس-نرم افزار CRM
سورس بسته بودن یک نرم افزار به این معنی است که به کدهای برنامه نویسی نرم افزار دسترسی ندارید و امکان اعمال تغییر در کدهای برنامه برای شما وجود ندارد و سورس ها در انحصار تولید کننده است. شما می توانید پیش بینی فروش خود را از طریق قیف فروش و گزارشات نرم افزار CRM کارآمدتر و شفاف تر از گذشته کنید. همچنین بیشترین درآمد متوقف شده در هر مرحله از فروش و عارضه ها را شناسایی و برای رسیدن به اهداف و بهبود شرایط برنامه ریزی کنید. از وب فرم ها برای اتصال سایت به نرم افزار CRM استفاده می شود.برای مثال با استفاده از وب فرم شما می توانید در وب سایت فرمی را طراحی کرده و هر درخواست بصورت خودکار در نرم افزار CRM ثبت و پیگیری شود. یکی از مولفه های نرم افزار CRM داشتن اتوماسیون فروش و بازاریابی است. این ویژگی روند فروش را از مرحله یافتن مشتری، پیگیری آن تا پرداخت فاکتور سرعت می بخشد.
۴.با خرید نرم افزار CRM ( نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری )، مدیران وقتشان ازاد خواهد شد.
همچنین با تنظیم هشدار و یادآوری برای پیگیریها، برنامههای ملاقات و جلسات تنظیمشده و تمام فعالیتها از انجام شدن آنها اطمینان حاصل کنید. برای مدیریت بهتر نیازهای مشتری و شناخت دقیق آنها میبایست تمامی اطلاعات مرتبط به مشتریان و فعالیتهای انجام شده برای آنها به شیوهای درست آرشیو شود. با توجه به نوع کسب و کار، مشتری به دریافت خدمات پشتیبانی ما نیاز دارد. بنابراین برای ارائه خدمات پشتیبانی میبایست نیازها و مشکلات مشتری را از طریق پیگیریهای منظم و بهموقع شناسایی crm چيست و برطرف کنیم. پس از ورود به عرصه ابزارهای هوشمند تجاری، گزارش گیری و داشبورد به یکی از برترین ویژگی های CRM تبدیل شده اند.
” نام گذاری شده اند. در حقیقت، پنج تحلیلگر برتر صنعت این روند را پیش بینی کرده اند که بیشترین تأثیر را بر برنامه های مدیریت ارتباط مشتریان خواهد داشت.
نرم افزار CRM رایگان پی سی آفیس از سال 1389 توسط متخصصان و برنامه نویسان مجرب ایرانی از پایه و بصورت کاملا” بومی سازی شده در اختیار کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است.
بنابراین برای کسب و کارهایی که نیروهای دروکار دارند یا برخی از پرسنل زمانهایی را در بیرون از سازمان به سر میبرند بهتر است اقدام به خرید نرم افزار CRM ابری، آنلاین یا تحت وب نمایند.
نرم افزاری که برای سازمانهای صنعتی طراحی شده بود تا مشتریان را ردگیری و دادههای آنها را با جزئیات ثبت و ضبط کنند.
در ادامه قصد داریم برخی دیگر از ویژگیهای مهم این CRM حرفهای را مورد بررسی قرار دهیم. شما با برقراری ارتباط CRM و واتساپ شرکتتان میتوانید کلیه چتها را در پنل CRM شرکت مشاهده نموده و در صورت نیاز برای مشتریانتان به صورت فردی یا گروهی پیامهای متنی یا فایلی ارسال نمایید. این اقدام علاوه بر واحد فروش میتواند عملکرد واحدهای پشتیبانی و خدمات سازمان را بهبود بخشیده و در نهایت منجر به افزایش رضایت مشتران و بالا رفتن راندمان کار در شرکت شود.
با استفاده از نرم افزار CRM بخش قابل توجهی از فرآیند حفظ مشتری را می توانید به صورت خودکار انجام دهید. نکته مهم دیگری که باید قبل از خرید به آن توجه کنید، مقیاس پذیری نرم افزار CRM و توانایی ارتقاء آن است. بیش از 100 گزینه SaaS در بازار وجود دارد، از نسخه های رایگان تا چندین هزار تومان در ماه. کلید تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است،بستگی به استراتژی کسب وکار شما دارد. شما با استفاده از تعداد کانالهای ارتباطی، باید مشخص کنید کدام مشتری از کدام کانال وارد سیستم شده است.
تولید توسط فردای بهتر
مهمترین هدف باشگاه مشتریان ایجاد ارتباط دو سویه با مشتری و ایجاد منافع مشترک است. با اتصال نرم افزار به تلفن، در هنگام برقراری تماس تلفنی به سادگی مشتریان و تماس های تلفنی مشتریان خود را درج کنید. بازاریابی، فروش و اطلاعات موفقیت مشتری باید در CRM شما متمرکز باشد. با این کار ۳۶۰ دید از چشم اندازها و مشتریان خود ایجاد می شود و ورود دستی اطلاعات کاهش می یابد. یـک سیسـتم موفـق جهـت مدیریـت ارتباطـ با مشـتریان اسـت که اگـر بـه درسـتی اسـتفاده شـود میتوانـد منافـع زیـادی بـرای یـک شـرکت تجـاری بـه همـراه داشـته باشـد.
آونگ ایمیل (کلیک کنید) – شرکت ایرانی معتبر که خدمات خوبی را در این زمینه ارائه می کند و استفاده تا 1200 مشترک کاملا” رایگان است و تمام API های لازم را هم جهت اتصال به نرم افزار CRM در اختیار شما قرار می دهد. شرکت های بسیاری را میشناسم که نرم افزار CRM تنها نقش یک دفترچه تلفن را ایفا می کند و هیچ تاثیری در رشد و بهبود فرآیندهای کسب و کار ندارد. پس از پرداختن به مشکلات احتمالی کاربران نرم افزار CRM ، می توانید اطمینان حاصل کنید که برنامه به خوبی با سایر سیستم های مورد نیاز کاربر نهایی ادغام شده است.