در بسیاری از شرکتها نمایندگان فروش یا خدمات به نیابت از شرکت مادر در فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش در کنار مشتریان حضور دارند و نقش مهمی در موفقیت و یا شکست کسب و کار ایفا می کنند. قیف فروش نیز نرخ تبدیل را در طول فرآیند فروش نشان دهده و شما میتوانید به طور واضح مشاهده کنید که سرنخهای شما در کدام مرحله به احتمال زیاد از بین میروند و منابعی را برای رفع نشتها اختصاص دهید. به بیان سادهتر خط لوله فروش برای تجسم فرآیند فروش از دیدگاه یک نماینده فروش استفاده میشود در حالی که یک قیف فروش از دیدگاه مشتری طراحی میشود و هر دو آنها به صورت پشت سر هم کار خواهند کرد تا یک تجربه کامل را به مشتری ارائه دهند. سیستم ویتایگر CRM بر اساس بازخورد ارائه شده از سوی مشتری و متناسب با نیازهای مشتری طراحی شده است.
در ادامه قصد داریم برخی دیگر از ویژگیهای مهم این CRM حرفهای را مورد بررسی قرار دهیم. شما با برقراری ارتباط CRM و واتساپ شرکتتان میتوانید کلیه چتها را در پنل CRM شرکت مشاهده نموده و در صورت نیاز برای مشتریانتان به صورت فردی یا گروهی پیامهای متنی یا فایلی ارسال نمایید. این اقدام علاوه بر واحد فروش میتواند عملکرد واحدهای پشتیبانی و خدمات سازمان را بهبود بخشیده و در نهایت منجر به افزایش رضایت مشتران و بالا رفتن راندمان کار در شرکت شود.
همچنین با تنظیم هشدار و یادآوری برای پیگیریها، برنامههای ملاقات و جلسات تنظیمشده و تمام فعالیتها از انجام شدن آنها اطمینان حاصل کنید. برای مدیریت بهتر نیازهای مشتری و شناخت دقیق آنها میبایست تمامی اطلاعات مرتبط به مشتریان و فعالیتهای انجام شده برای آنها به شیوهای درست آرشیو شود. با توجه به نوع کسب و کار، مشتری به دریافت خدمات پشتیبانی ما نیاز دارد. بنابراین برای ارائه خدمات پشتیبانی میبایست نیازها و مشکلات مشتری را از طریق پیگیریهای منظم و بهموقع شناسایی crm چيست و برطرف کنیم. پس از ورود به عرصه ابزارهای هوشمند تجاری، گزارش گیری و داشبورد به یکی از برترین ویژگی های CRM تبدیل شده اند.
- ” نام گذاری شده اند. در حقیقت، پنج تحلیلگر برتر صنعت این روند را پیش بینی کرده اند که بیشترین تأثیر را بر برنامه های مدیریت ارتباط مشتریان خواهد داشت.
- نرم افزار CRM رایگان پی سی آفیس از سال 1389 توسط متخصصان و برنامه نویسان مجرب ایرانی از پایه و بصورت کاملا” بومی سازی شده در اختیار کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است.
- بنابراین برای کسب و کارهایی که نیروهای دروکار دارند یا برخی از پرسنل زمانهایی را در بیرون از سازمان به سر میبرند بهتر است اقدام به خرید نرم افزار CRM ابری، آنلاین یا تحت وب نمایند.
- نرم افزاری که برای سازمانهای صنعتی طراحی شده بود تا مشتریان را ردگیری و دادههای آنها را با جزئیات ثبت و ضبط کنند.
آونگ ایمیل (کلیک کنید) – شرکت ایرانی معتبر که خدمات خوبی را در این زمینه ارائه می کند و استفاده تا 1200 مشترک کاملا” رایگان است و تمام API های لازم را هم جهت اتصال به نرم افزار CRM در اختیار شما قرار می دهد. شرکت های بسیاری را میشناسم که نرم افزار CRM تنها نقش یک دفترچه تلفن را ایفا می کند و هیچ تاثیری در رشد و بهبود فرآیندهای کسب و کار ندارد. پس از پرداختن به مشکلات احتمالی کاربران نرم افزار CRM ، می توانید اطمینان حاصل کنید که برنامه به خوبی با سایر سیستم های مورد نیاز کاربر نهایی ادغام شده است.