کسب درآمد کلیکی و معرفی بهترین سایت های تبلیغات کلیکی

میزان مبلغی که از کل بودجه مد نظر شما کم می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد، اینکه کلمه کلیدی گران قیمت یا ارزانی را انتخاب کنید، نوع کسب و کار و میزان رقابت در آن، هدف شما از تبلیغات ادوردز، نوع کمپین های تبلیغاتی و … با توجه به تحریم هایی که برای استفاده از گوگل ادز در ایران وجود دارد، برخی بر این باورند که با انتخاب ایران در گوگل ادز جهت ساخت اکانت نمی توان از شماره تلفن های فعال در کشور استفاده کرد. درج آگهی رایگان و ثبت تبلیغات در سایت نیازمندیهای کلیدر، تبلیغات رایگان و آگهی در صفحه اول گوگل درج تبلیغات اینترنتی و ثبت تبلیغ در سایت جامع نیازمندی های … بسیاری از وب سایت ها از لحاظ گوگل استاندارد لازم را ندارند و زمانی که تبلیغات گوگل انجام می دهید مشاهده می کنید که شما در لینک آخر صفحه اول یا در صفحه دوم هستید، پیشنهاد می گردد برای جلوگیری از این عمل وب سایت خود را بروز کرده و از وب مستر های حرفه ای جهت بروز کردن وب سایت کمک بگیرید و صفحه تبلیغات خود را مانند وب سایت هایی که در سطح گوگل مشاهده می کنید بروز کنید، زمانی که سایت شما آماده دریافت تبلیغات شد با گروه آمینا تماس بگیرید تا پس از تایید سفارش تبلیغات گوگل ادوردز شما آغاز شود.

اما اکنون دیگر وضعیت تغییر کرده و با وجود سایت های ثبت آگهی دیگر می توان در خانه نشست و با چند کلیک و یک جستجوی ساده، موضوع مورد نظر را پیدا کرد. در بیشتر موارد، حتی مواردی که با قوانین گوگل هم تناقض وجود داشته، موفق به رفع ساسپند اکانت شده ایم. برای از دست نرفتن مبلغ پرداختی حتی در صورت عدم رفع ساسپندی 100 درصد تضمین می کنیم که عودت هزینه در هر مرحله از اجرای اکانت و یا ساسپندی در کمتر از 48 ساعت انجام می شود. جالب است بدانید که اگر طی 20 روز، 50 دلار را خرج کنید گوگل، آستانه سرمایه را برای شما 200 در نظر می گیرد و اگر کمتر از 50 دلار مصرف کرده باشید، گوگل همان 50 دلار را به عنوان سرمایه شما در نظر می گیرد. طی سال گذشته با کاهش ارزش پول کشورمان، هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز نیز برای کسب و کارهای ایرانی، کمی افزایش داشته باشد که البته باز هم تبلیغات گوگل برای بسیاری از کسب و کارها مقرون به صرفه است و بهترین روش برای افزایش فروش و مشتریان آنها به شمار میرود. بی شک پیش از استفاده از این خدمات می بایست کمی درباره شیوه کاری آن اطلاعات داشته باشید.

بنابراین برای ساخت اولین کمپین تبلیغاتی خود باید ابتدا یک اکانت اختصاصی گوگل ادوردز داشته باشید. برای ایجاد اکانت اختصاصی گوگل ادوردز، شما حداقل به یک آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه نیاز دارید. در حالی که ممانعتی برای استفاده از شماره های اپراتورهای ارائه کننده خدمات همراه در ایران وجود ندارد. شما با داشتن آن می توانید به ایجاد کمپین های تبلیغاتی و بهینه سازی آن ها بپردازید. برای یک ترجمه متن اصولی و روان، فرد مترجم باید با زبان مبدأ و قواعد آن آشنایی کامل داشته باشد و پس از درک کامل متن آن را کاملاً صحیح و بدون هیچ گونه ابهامی به زبان مقصد ترجمه کند. تبلیغات در سیستم گوگل ادوردز بسیار آسان، قابل درک و منصفانه است. مهم ترین مسئله ای که باید درک کنید این است که گوگل ادز چگونه هزینه می کند! به متن آگهی می توان افزونه هایی اضافه نمود که می توان توضیحات، افزونه تماس و چهار لینک از سایت را نام برد.

استفاده از گوگل ادز یا همان گوگل ادوردز به شما امکان می دهد تا محصولات و خدمات خود را برای افرادی که کلمات کلیدی مرتبط به صنعت شما را جست و جو می کنند ارائه دهید. طبیعتا هرچه هدف شما بزرگ تر و کلمات کلیدی سخت تری را انتخاب کنید، رقم بیشتری نیز از حساب شما کسر می گردد. اینکار به این علت است که هنگام جستجوی کلمه کلیدی مدنظر توسط مشتری، زمانی که لینک وب سایت شما را مشاهده می کند و روی آن کلیک می کند، این مبلغ از شارژ اکانت شما به عنوان هزینه تبلیغ به ازای آن ۱ مشتری کسر می شود. در هر ثانیه 2.300.000 جستجو در گوگل انجام می گیرد که در اغلب صفحات نتایج گوگل، تبلیغات وجود دارد. همانطور که می بینید نتایج متفاوت بوده و قابل مقایسه نیستند. بنابراین، این سوال در ذهن مخاطبین ما نیز ایجاد میشود که چرا باید از تبلیغات گوگل استفاده کنند. کسب و کارهای ایرانی برای استفاده از مزایای سیستم Google Ads میتوانند از طریق یکی از پارتنرهای تأیید شده شرکت گوگل نسبت به ساخت و شارژ اکانت گوگل ادز خود اقدام کنند.

با اشتراک گذاری دسترسی به حساب Google Ads، می توانید با سایر افراد در کسب و کارتان در همان حساب Google Ads کار کنید. یکی از آن ها هدف گذاری تبلیغات است که از طریق ثبت نام در گوگل ادز انجام می شود. در این راستا، کاربران ورودی از طریق کمپین های گوگل ادز، می بایست به صورت حداکثری اهداف مدنظر کسب و کار را تامین نمایند؛ وگرنه با سربار هزینه ایی که ایجاد می کنند، نه تنها سودآوری برای سایت به همراه نخواهند داشت، بلکه منشاء ضرر جبران ناپذیر برای کسب و کار آنلاین خواهند شد. برای اینکار کافی است ابتدا اسکریپت زیر را در قسمت اسکریپت های ادوردز وارد کنید تا مشکل برطرف شود. بهترین روش تعیین هدف از همان ابتدا برای انتخاب کمپین در گوگل ادز است. برای ساخت کمپین ها و مدیریت آنها، گوگل ادز یک پنل مدیریت کمپین ها در اختیار کاربران خود قرار می دهد که بدین وسیله می توان در ابتدا کلمات مرتبط با کسب و کار آنلاین (Keyword-Planner) را یافت و نسبت به قیمت گذاری هر کلمه اقدام نمود و در نهایت تعداد و هزینه کاربران ورودی به ازای هر کلمه را به صفحه مورد نظر سایت مشاهده کرد.

سیستم قیمت گذاری کلمات کلیدی در گوگل بر پایه “bid” یا «مزایده» است. در گوگل ادز تبلیغات با هر کلمهٔ کلیدی، هزینهای منحصر به فرد دارد و شما میتوانید با آزادی عمل کامل، تبلیغات خود را در جستجوی مرتبط با هر یک از کلمات مرتبط با کسب و کار خود نمایش دهید. قطعاً یکی از دلایل محبوبیت بی رقیب گوگل ادز، آزادی عمل آگهی دهنده و همچنین امکانات مختلف آن است. گوگل ادوردز بر پایه یک سیستم حراجی عمل می کند؛ شما کلمات کلیدی را از گوگل نمی خرید، بر روی آن ها قیمت هایی را پیشنهاد می دهید. که خب باید نکته ای را ذکر کنیم که این اختلاف قیمت را توجیه می کند. در اکانت گوگل ادز بخشی به عنوان change history وجود دارد که در آن علاوه بر مشاهده تغییرات انجام شده توسط کاربران، می توانید تمامی تغییرات انجام شده را بازگردانی (Undo) کنید. در واقع گوگل ادوردز (Google adwords) که نام قدیمی گوگل ادز است یک حراج می باشد که کالای به حراج گذاشته شده “کلمات” می باشند و وبسایت ها هم بر اساس قیمت گذاری شان در صف خرید آن کلمات جهت نمایش در صفحات نتایج گوگل هستند.

سیستم قیمت دهی در گوگل ادز به صورت مزایده ای است. توجه داشته باشید که این دسترسی به صورت 24 ساعته و مستقیم به اکانت گوگل ادز است. احتمالاً بدانید در حال حاضر گوگل ایران را تحریم کرده و تبلیغ مستقیم در گوگل برای ایرانیها امکانپذیر نیست. بله؛ برخلاف تحریم های موجود، ساخت اکانت گوگل ادز در کشور، از لحاظ شماره ای که ثبت می شود ممانعتی ندارد. گوگل ادز یکی از متریک های اصلی در بوم دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود. در صورتی که با یک مشاورهٔ صحیح و آگاهی به نیازهای کسب و کارتان، کمپین موثری در گوگل ادز ایجاد کرده باشید، نتایج این سیستم تبلیغاتی، فوق العاده زود نمایان میگردد. حتی تبلیغات سالن زیبایی یا مزون لباس هم در این فضا به خوبی نتایج فوقالعاده فروش به دنبال خواهد داشت. به نظرتان مخاطب هدف شما در پینترست به دنبال چنین چیزی میگردد؟ اکانت گوگل ادز به شما امکان میدهد که تبلیغات را در زمان مناسب از طریق موبایل و نسخه دسکتاپ نمایش داده و مخاطبین هدف خود را به بهترین شکل ممکن شناسایی کنید. باید بدانید که برای این سوال نمی توان پاسخ مشخصی عنوان کرد زیرا میزان درآمدی که شما از طریق گوگل ادسنس به دست می آورد به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله: میزان ترافیک وب سایت شما، تعداد آگهی دهنده ها در حوزه تجارت، نوع محتوای تولید شده در وب سایت شما، نوع ترافیکی که وارد وب سایت می شود و…

  خرید، مشخصات و قیمت روز انواع گوشی آیفون اصل - کوک موبایل

وب سایتها: زمانی که مشتری روی تبلیغ شما کلیک میکند، از صفحه فرودتان بازدید کرده و اقدام مورد نظر را انجام میدهد. آژانس تبلیغاتی جی ادز چندین سال است که در زمینه تبلیغات گوگل به شرکتها و تولیدکنندگان ایرانی که میخواهند سهم بیشتری از بازار ایران و جهان را داشته باشند، کمک میکند، بهینه سازی کمپینهای تبلیغات گوگل به کسب و کارها و صاحبین وب سایتهای ایرانی، کمک میکند تا با هزینه کمتری در صفحه اول گوگل حضور پیدا کنند. بنابراین شما این امکان را دارید به گوگل بگویید که تبلیغ تان را مثلا تنها به زنان بین 20 تا 24 سال نمایش دهد که در یکی از محلههای شهری در ایران هستند و با گوشی خود به اینترنت متصل شده اند. صاحبان کسب و کار آنلاین ایرانی برای بهره گیری از مزیت گوگل ادز می بایست هزینه بر پایه ارزهای خارجی پرداخت نمایند؛ لذا در ایران پرداخت هزینه حتی بر اساس کلیک انجام شده، حاشیه سود خرید انجام شده توسط مشتری آنلاین را تحت تاثیر خود قرار می دهد. تبلیغ در گوگل یا گوگل ادز (Google Ads) دریچه ای است که دنیای دیجیتال مارکتینگ به روی کسب و کارها باز کرده است تا بتوانند محصولات و خدمات خود را معرفی کنند و سود خود را افزایش دهند.

برای اینکه تبلیغات شما موثر تر واقع شود و هزینه ای که پرداخت کرده اید به سود تبدیل شود به موارد زیر دقت کنید. هزینه های مدیریت کمپین ها به گونه ای تعریف شده که با بالارفتن بودجه شما درصد مدیریت کمپین پایین می آید. در صورت عدم پرداخت، حساب شما به حالت تعلیق در می آید. 1. داشتن حساب بانکی معتبر خارج از کشور تا وقتی گوگل ادز برای تایید اطلاعات پرداخت، از شما مدارک مربوطه را خواست، قادر به ارائه باشید. این پیام برای زمانی است که شما قوانین گوگل ادز را رعایت نکرده باشید. بعد از ساخت حساب کاربری گوگل ادز، گوگل به صورت خودکار 50 دلار را بهعنوان سرمایه اول شما در نظر میگیرد و علت اطمینان گوگل هم این است که شما سرمایه کافی برای تبلیغات را دارید. Google Ads یک بستر تبلیغاتی پولی است که در زیر یک کانال بازاریابی معروف بهعنوان پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) قرار دارد و جایی است که شما بهعنوان تبلیغکننده باید مبلغی را برای هر کلیک یا هر ایمپرشن (CPM) در یک تبلیغ پرداخت کنید. سیستم تبلیغات گوگل (Google Ads) از بدو ورود تا به امروز محبوبترین و موثرترین نوع تبلیغات آنلاین بوده است. با یک مثال ساده این را برایتان روشن می کنم، فرض کنید شما می خواهید دوره آموزش فتوشاپ در ویندوز را بخرند و این کار بسیار اشتباه است که شما تمرکزتان را روی موبایل قرار دهید، چون تمام مشتریان تان با سیستم خود در حال جستحوی محصول هستند، پس شما باید بدجه خود را روی دکستاپ قرار دهید تا موبایل.

با استفاده از تنظیمات «کیفیت اصلی» از سهمیه گوگل درایو استفاده میشود. استفاده از برخی امکانات تبلیغات گوگل، مانند هدفگیری شهرهای مختلف ایران، برای کسب و کارهای ایرانی وجود ندارد و یا محدود شده است. امکانات گسترده و انعطافپذیری و نحوه کارکرد گوگل ادز باعث شده است تا هر تولید کننده و یا ارائه دهنده خدماتی بتواند، با هر میزان بودجه، ساختار تبلیغاتی مؤثر و کاربردی و البته اختصاصی برای کسب و کار خود تعریف کند. ایجاد اکانت اختصاصی گوگل ادوردز اولین مرحله برای شروع تبلیغات در گوگل است. کارشناسان آسان ادوردز پس از ثبت نام در سایت و خرید اولین شارژ از فروشگاه، این اکانت را به صورت رایگان ایجاد و آن را به میزان خرید انجام شده شارژ می کنند.

تنها زمانی باید پولی پرداخت کنید که مشتریانتان اقدامی انجام دهند، مثلا وقتی که روی تبلیغ شما کلیک میکنند تا از وبسایت شما بازدید کنند یا با کسب و کار شما تماس بگیرند. در واقع گوگل ادوردز ، جایی برای شرکتهای مختلف است که در آن، با کلمه کلیدی مورد نظر خود در صدر جستجوی گوگل قرار بگیرند. همچنین اجرای کمپین گوگل ادز دانش فنی خاص خود را میطلبد که البته این دانش و مهارت چندان پیچیده نیست، اما به هر حال برای دستیابی به آن نیاز به زمان و سرمایهگذاری خواهید داشت. نوع تبلیغات گوگل ادز شما می تواند تنها جنس خاصی از مخاطبان را هدف گیری کند. بین ۱ الی ۲۴ ساعت زمان نیاز است تا تبلیغات شما را گوگل آنالیز کند و در صفحه جستجو نمایش داده شود. صاحبان کسب وکار می­توانند با انتخاب کلید واژه ­های مناسب تبلیغات خود را به اشخاصی که کلید واژه­ های مرتبط با برند و محصولات آنها را جستجو می­کنند، نمایش دهند. تا زمانی که به Google پولی پرداخت نکنید، نمی توانید حساب های Ads جدید اضافه کنید یا به خدمات پولی دسترسی پیدا کنید. لذا، گوگل ادز (Google Ads) بستری مناسب جهت دریافت ترافیک کاربران با کیفیت و مرتبط با محصولات و خدمات سایت شما می باشد.

گروه تبلیغات یا ad group در واقع گروهی از تبلیغات مختلف هستند که شما آن ها را با یک هدف ساخته اید و تم مشابهی دارند؛ مثلا اگر فروشگاه لباس دارید، می توانید تبلیغات مربوط به کت ها را در یک گروه و تبلیغات مربوط به شلوارها را در یک گروه دیگر دسته بندی کنید. از بابت قطع دسترسی نیز نگران نباشید زیرا هر زمان که نیاز به توقف دسترسی سایرین باشد، امکان آن سفارش تبلیغ در گوگل برایتان فراهم است. شما در این سیستم تبلیغاتی تنها هزینهای را پرداخت میکنید که بابت آن، فردی یا مجموعهای از وب سایت کسب و کار شما دیدن کرده باشد. باید تعداد کلیکهای بیثمر و بیربط روی لینکهایتان را به حداقل برسانید چرا که در غیر این صورت بابت چیزی که مطلوبتان نبوده، متحمل پرداخت هزینه شدهاید. کارشناسان متخصص ما که دارای مدرک رسمی از گوگل برای تبلیغات ادوردز می باشند همواره آماده پاسخگویی شما هستند. همچنین کارشناسان متخصص شرکتهای پارتنر گوگل در ساخت و بهینه سازی کمپینهای تبلیغاتی، میتوانند به کسب و کارهای ایرانی کمک کنند. همان طور که پیشتر گفتیم، این سیستم به گونهای است که شما تنها زمانی برای تبلیغات گوگل هزینه پرداخت میکنید که مشتری و یا مخاطبتان روی تبلیغ شما کلیک کرده و از وب سایت شما بازدید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید