سری گلکسی S24 در جلب رضایت مشتریان از سری آیفون 15 بهتر عمل کرد

البته براساس تجزیه‌وتحلیل‌ها، نمی‌توان رضایت مشتری این دو برند را به سادگی مقایسه کرد. این احتمال وجود دارد که میزان رضایت مشتری‌ها در طول زمان تغییر کند. از آنجایی که سری آیفون 15 نسبت به سری‌های قبلی خود چندان نوآوری خاصی نداشت و البته عرضه قابلیت‌های متنوع در سری گلکسی S24 مانند هوش مصنوعی اختصاصی، توجه کاربران بیشتر به سمت گوشی‌های جدید سامسونگ جلب شده است.

منبع:https://digiato.com/mobile/samsung-galaxy-s24-customer-satisfaction-overtakes-iphone-for-the-first-time

با آنکه سری گلکسی S24 سامسونگ امتیازهای خوبی دریافت کرده است، اما سری‌های قدیمی‌تر این شرکت چنین رضایتی را دریافت نکرده بودند. به عنوان مثال، تنها 68 درصد از بررسی‌های گلکسی S20 به این گوشی پنج ستاره داده‌اند. 72 درصد از بررسی‌های گلکسی S20 اولترا نیز دارای امتیاز پنج ستاره بودند.

به‌مرور سامسونگ در جلب رضایت مشتری عملکرد بهتری داشت؛ این شرکت سال گذشته میلادی شاهد جهش خوبی دراین‌باره بود. 75 درصد از بررسی‌های گلکسی S23 به این گوشی پنج ستاره دادند؛ این رقم برای گلکسی S23 اولترا 82 درصد بود. همچنین این رقم برای گلکسی S24 با 16 درصد افزایش به 91 درصد و در گلکسی S24 اولترا به 88 درصد رسید.

براساس تجزیه‌وتحلیل سایت PerfectRec، تعداد نظرات مشتریان آیفون 15 که به این گوشی امتیاز پنج ستاره داده‌اند 76 درصد و به گلکسی S24 حدود 91 درصد بوده است. این رقم برای آیفون 15 پلاس 77 درصد در مقابل گلکسی S24 پلاس با 84 درصد بود. آیفون 15 پرو مکس در 74 درصد نظرات مشتریان پنج ستاره دریافت کرد، این رقم برای گلکسی S24 اولترا 88 درصد بوده است.

  بازار طلا، ویترین آنلاین طلا فروشان | hsaatchi
رضایت مشتری سری گلکسی S24

مقایسه نظرات مشتریان گوشی‌های جدید گلکسی S24 و آیفون 15

سامسونگ برای اولین‌بار توانسته است با سری جدید گلکسی S24 خود، از نظر رضایت مشتری امتیاز بالاتری نسبت به سری آیفون جدید کسب کند. بررسی‌های مشتریان نشان می‌دهد که 91 درصد به مدل پایه گلکسی S24 پنج ستاره داده‌اند. گلکسی S24 پلاس نیز از 84 درصد مشتریان، پنج ستاره دریافت کرد؛ این رقم برای گلکسی S24 اولترا 88 درصد است.

دیدگاهتان را بنویسید